«Көлік» Пәндік циклдік комиссиясы:
ПЦК төрағасы Сейдін Дінмұхаммед Ғалымұлы, арнайы пәндер оқытушысы.
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университетін бітірген. Мамандығы:Көлік,көлік техникасы және технология. Оқыған жылдары 2016-2020 ж.ж
«Көлік» Пәндік циклдік комиссиясы келесідей мамандықтарды қамтиды:
1.1203000«Теміржол көлігінде қозғалысты басқару және тасымалды ұйымдастыру» біліктілігі: 120309 3 –«Тасымалды ұйымдастырушы технигі, 120302 2 – «Орталықтандырылған станса бекетінің кезекшісі».
2.1201000 «Автокөліктерге техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану», біліктілігі: 120112 3 «Техник – механик», 120106 2 «Автокөліктердің электр құрылғыларын жөндеуші электрик», 1201072 – автомобиль жөндеуші слесарі.
3.1108000 «Темір жол жылжымалы құрамдарын пайдалану, жөндеу және техникалық қызмет көрсету (түрлері бойынша)», біліктілігі: 110818 3 «Техник-электромеханик», 110811 2 «Тепловоз машинисі», 110806 2 «Тепловоз машинисінің көмекшісі», 110803 2 «Вагондарды жөндеу бойынша слесары», 110801 2 «Вагондарды слесарь – қараушысы», 110805 2 «Жолаушы вагондарының жолсерігі».
«Көлік» Пәндік циклдік комиссиясының мамандықтары бойынша мамандарды дайындау 2009-2010 оқу жылдарында басталды.
«Көлік» Пәндік циклдік комиссиясының мақсаты көлік жүйесінде арнайы жеке білімдерін кәсіби жүйедегі көлік мамандарын сапалы дайындау үшін білім қызметін көрсету болып табылады.
«Көлік» пәндік циклдік комиссиясы өз жұмысын жылдық жоспарына сәйкес жүзеге асырады. Оқу, оқу әдістемелік, ғылыми зерттеу, ұйымдастыру әдістемелік, тәрбие және жалпы жұмыстарды орындау арқылы келесідей міндеттерді орындайды:
Міндеттері:
- Жалпыға міндетті білім берудің мемлекеттік стандартына сәйкес студенттердің дайындық деңгейін жетілдіруді оқу үрдісінде ұйымдастыру;
- Студенттердің жалпы санын сақтау жолымен кәсіби бағдар беру жұмысын жүргізу;
- Студенттердің әскерлік дағыдысы мен шығармашылық қабілетін дамыту, оқу материалдарын тереңдетіп оқыту үшін жағдай туғызу;
- Оқытушылардың біліктілігін жоғарылату жұмыстарын ұйымдастыру;
- Мемлекеттік тілде оқыту сапасын көтеру;
- сабақ беру әдісін қазіргі құралдары мен технологияларын пайдалану жолы мен жетілдіру;
- оқу үрдісінде оқытушылардың ғылыми-зерттеу жұмысын нәтижелерін пайдалану.